środa, 24 października 2007

Hitch po polsku

Mam nadzieję, że nie ryzykuję zamienienia tego bloga w słup ogłoszeniowy, choć z drugiej strony, informacji o książkach nigdy za wiele.

Korzystając ze szczodrości mojego brata zamówiłem sobie w niedzielę kilka książek na brytyjskim Amazonie. Wśród wybranych tytułów znalazł się m.in. Christopher Hitchens ze swoją książką "God Is Not Great: The Case Against Religion". Rozmawiając z bratem podkreśliłem, że chcę kupować książki, o których wiem, że w Polsce albo się nie pojawią, albo będę musiał czekać na nie kilka lat. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się iż po wystukaniu na Merlinie nazwiska Hitchensa na monitorze pokazała mi się oferta z polskim tłumaczeniem "God Is Not Great". Książkę wydało stosunkowo mało znane wydawnictwo Sonia Draga. Brawo dla wydawcy za szybką reakcję. Mam nadzieję, że tłumacz podołał zadaniu.

Co tu dużo pisać? Podobają mi się takie niespodzianki. A sam mam nauczkę - bycie człowiekiem małej wiary nie zawsze popłaca.

0 komentarze: