niedziela, 1 lipca 2007

Trackback, komentarze i inne sprawy techniczne

Udało mi się w końcu zainstalować funkcję Trackback, na której bardzo mi zależało. Niestety Blogger jeszcze jej nie posiada , więc musiał użyć zewnętrznej nakładki Haloscan. Nie wiedziałem jednak, że instalując Trackback Haloscan wyłączy system komentarzy z Bloggera i podłączy swój własny. Oznacza to, że straciłem dotychczasowe komentarze (za co bardzo przepraszam tych, którzy zdążyli wpisać swoje komentarze) i od teraz wszelkie wpisy czytelników będą przechodzić właśnie przez Haloscan. Mam nadzieję, że nie zrobi Wam to wielkiej różnicy.

Mam też zapytanie do czytelników, którzy już od jakiegoś czasu prowadzą blogi. Czy istnieje jakiś darmowy program rejestrujący ruch na blogach? Jestem w trakcie testowania już trzeciego takiego programu i nadal wyskakuje mi 0 wejść (a wiem, że są osoby odwiedzające ten blog). Obecnie używam Google Analytics i mam ten sam problem zdaje się działać. Zobaczę jak to będzie wyglądać w przyszłości.

Ostatnia rzecz, o której chciałbym wspomnieć to Miniblog, który możecie zobaczyć po lewej stronie Modnych Bzdur. To nic innego jak spis artykułów, których lekturę polecam czytelnikom tego bloga. Za każdym razem jest wyświetlanych 5 ostatnich artykułów. Po całą resztę wystarczy kliknąć na moje del.icio.us.

0 komentarze: